بــ ــدتریـــ ــن حــ ـال دنیــ ـا....

بــ ــدتریـــ ــن حــ ـال دنیــ ـا....

بــ ـــدتریــ ـن حـ ـال دنیــ ـا ایــ ــنه کــ ــه:

ادمـ ــ دلـ ـش "هیــ ــچی" نخـ ــواد!!

مـــ ـی فــ ــهمـ ــی چــ ـی مـ ـیـ ـگمــ؟؟!!



نظرات شما عزیزان:

اراگل
ساعت16:36---10 ارديبهشت 1394
اوهوم لایک...من به اون حال رسیدم

matarsak
ساعت9:57---7 ارديبهشت 1394
آدم خاصی نیستم
مخاطب خاصی هم ندارم
فقط حسی خاص دارم
خودم هستم ماله خودم
مغرور
بخاطر کسی هم خودم رو تغییر نمیدم
راحت را بگیر و برو
حوالی ما توقف ممنوع است
up am


matarsak
ساعت10:56---2 ارديبهشت 1394
تا حالا نشده دلم هیچی نخاد هر دفه ی چیزی خواسته
دیگه سر نمیزنی


atefeh
ساعت14:19---2 فروردين 1394
هـــــ♥ــــــــے تو

ڪــــــمے نزכیڪــــــتر بیا ولــــــــے چیزے نـــــــــگو

بگـــــــذار فقــــــط

چشــــ♥ـــــمهایماטּ ایـــــــטּ همه כوســ♥ـــــت כاشـــــــتـטּ ها

را زیر نــــــویس ڪنـــــنـכ


atefeh
ساعت14:19---2 فروردين 1394
בختر کوچک بـہ مهمان گفت:میخواے عروسکهامو ببینی؟

مهمان با مهربانے جواب בاـב:بلـہ

בخترک בویـב و همـہ ے عروسکهاشو آورב،بعضے از اونا خیلے بانمک بوבن

בربین اونا یک عروسک باربے هم بوב.

مهمان از בخترک پرسیـב:کـבومشونو بیشتر از همـہ בوست בاری؟

… و پیش خوבش فکر کرב:حتماً باربی.

اما خیلے تعجب کرב وقتے کـہ בیـב בخترک بـہ عروسک تکـہ پارہ اے کـہ یک בست هم نـבاشت اشارہ کرב

و گفت:اینو بیشتر از همـہ בوست בارم.

مهمان با کنجکاوے پرسیـב:این کـہ زیاـב خوشگل نیست!

בخترک جواب בاـב:

آخـہ اگـہ منم בوستش نـבاشتـہ باشم، בیگـہ هیشکے نیست کـہ باهاش بازے کنـہ و בوستش בاشتهباشه،

اونوقت בلش میشکنه…


atefeh
ساعت13:10---2 فروردين 1394
از وَقــتـی کـه تَــصمـیم گـِرفــتَم چــیزی نــبینم


خــیلی چـیــزآ دیــدَم...!


atefeh
ساعت13:10---2 فروردين 1394
وقتـــی اونی که دوسِــش داری

تونست حتی یه روز ازت

بی خبر بمونه و دلـــش واست

تـــنگ نشــــه یـه

فنــــــــدکــــــــ

بگیر زیر رابطــــه...


atefeh
ساعت13:10---2 فروردين 1394
❂دو روز که پیـــشش نبودم
شــــــــــدم
☜غَــــــــریبـــه☞
یکــــــی هم جامو گــــــــــرفت
که اسمش
☜رَقـــــــــیبه☞
کلًا رســـــم عاشقی این روزا
خیـــــلی
☜عجیــــــــبه☞
نمیــــدونم شایــدم
طــرفمون
☜نانَجـــــــیبــه☞
هـــــــــــــــه❂


atefeh
ساعت13:09---2 فروردين 1394
♣خــاص؟...مــالــه اُسْــکُــلاسُ...

مَــشْــتــی بــاش...♣

♚به هر میمونی میرسی سریع نگو با من باش..♚

☚*سنگین باش*☛!¤¡
پاسخ:لایک..دقیقا..


atefeh
ساعت13:06---2 فروردين 1394
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هي شِكوه كني!
زندگي چشم ندارد كه ببيند اخم دلتنگِ تو را…
فرصتي نيست كه صرف گله وناله شود!
تابجنبيم تمام است تمام!!
مهرو ابان ديدي كه به برهم زدن چشم گذشت….
ياهمين سال جديد!!
بازكم مانده به عيد!!
اين شتاب عمراست …
من وتوباورمان نيست كه نيست!!
عیدت مبارک عزیزم


saeedsingle
ساعت10:59---2 فروردين 1394
من خدایی دارم که داشتنش جبران همه ی نداشته هاست


آریوبرزن
ساعت2:58---2 فروردين 1394
دیدی که چه بی رنگ و ریا بود زمستان ؟

مظلوم ترین فصل خدا بود زمستان !؟

دیدیم فقط سردی او را و ندیدیم

از هرچه دو رنگیست ، رها بود زمستان !


ﻣﺠـﯿﺪ
ساعت0:32---29 اسفند 1393
ﭺ ﻋﺠــــﺐ
پاسخ:: )


سید مهدی نقیب
ساعت16:10---23 آبان 1393
سلام.
خوبی؟؟؟
وبلاگ قشنگی داری!!!
میشه ازت 1 خواهشی بکنم؟؟؟
احتیاج به کمک دارم!!!
میشه اگر دوس داشتی کمکم کنی بیای به وبلاگم و اعلام کنی؟؟؟
ممنونت میشم.لطفا پست اول وبلاگم رو هم با دقت بخون...ممنون!!!!
منتظرم.
مرسی!



آریوبرزن
ساعت3:31---21 مهر 1393


♫NADIA♫
ساعت16:08---14 مهر 1393
♣ طـــــرف
بـه هـــمــه میــگه عشــــــــقم ×
$ بـعـد رو مـا حســاسـه
کوووتاه بیــا عموووو ! تـو بیــت الـمــالـی



saeedsingle
ساعت19:19---9 مهر 1393
اووووووووووو
ینی ابجی هنوز نیومدی تووووووو؟؟؟؟؟؟؟


fffff
ساعت23:44---4 مهر 1393
وبت خیلی قشنگه بعضی مطلباش خیلی غمگین بود عاشق همین مطلبای غمگینم بیشتر بزار.وب منم دوس داشتی بیا مرسی بای

erfan
ساعت12:21---31 شهريور 1393
لطفا ادامه بده کارتو عالی هستی

saeedsingle
ساعت11:15---18 شهريور 1393
الهی!!
بی نتی بد دردیه ابجی

منتظرت هستم


مسعود
ساعت14:43---15 شهريور 1393
سلام مجدد بر ابجی گلم سارا!
میبینم ک هنو نتت وصل نشده
دلم واس خودت و پستات تنگ شده
هرچی زودتر منتظرت هستم
منم اپم
منتظرت هستم بی صبرانه


♫NADIA♫
ساعت14:47---5 شهريور 1393
بر سنگ قبر من بنویسـید خسته بود

اهــل زمین نبود نـمازش شــکســته بود

بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود

تـنها از این نظر که سـراپا شـکســته بود

بر سنگ قبر من بنویســـــــید پاک بود

چشمان او که دائما از اشک شسـته بود

بر سنگ قبر من بنویســید این درخت

عمری برای هر تبر و تیشه، دســــته بود

بر سنگ قبر من بنویســــــید کل عمر

پشت دری که باز نمی شد نشسته بود


مسعود
ساعت16:02---31 مرداد 1393
سلام ابجی سارای گلم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چ خبرا؟؟؟؟؟؟کم پهنایییییییییییییییی؟؟؟؟؟
ببخشید دیر بهت سر زدم
منتظر اپ های جدید تو هم هستم
منم اپم
بازم بیا پیشم
منتظرت هستم


㋡ naeeme ツ
ساعت23:10---17 مرداد 1393
اسمش را ميگذاريم : دوست مجازی اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .
خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .
وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .
وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . . دلتنگش ميشوم . . .
وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .
مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .
من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .


atefeh
ساعت16:37---14 مرداد 1393
امـشب هـیچ نـمی خـواهـم !
نـه آغـوشـت را..
نـه نـوازش عـاشقـانـه ات را..
نـه بـوسـه هـای شـیریـنت..
فقـطـ بـیـا می خـواهـم تـا سحـر بـه چشـمـان زیبــــایت خیـره بـمــانـم
هـمیـن کـافـی است بـرای آرامـش قلب بــی قـرارم تـو
فقـط بـیـا ...


atefeh
ساعت16:32---14 مرداد 1393
نــَـــه. . !
الــآن نـَـــه . . !
فِعلـَــاً دورِتــــ شُلوغــِــه. . /
تَنـهــآتـــ کــِـ گُــذآشتــَنـــ ،
يــآدِـ مــَن مے اٌفتــے . . /
اونوَقتـــ ديگِــه شـَرمَنــدَمــ . . .
چونـ اِحتِمــآلَــآً مــَن تَنهـــآ نيســ ــ ــتَـمـــ . . /


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 28 اسفند 1393برچسب:جمله,جملک,دلنوشته,عکس,تصاویر,تصاویردخترتنها,, ساعت 22:40 توسط سارا |